Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

200 αναρτήσεις


Όταν την "Παρασκευή, 16 Ιανουάριος 2009"
έγραφα :

ΜΑ ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ... ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ;

Κάτι έλειπε από τη μπλογκόσφαιρα όμως κανείς δεν τολμούσε να το ομολογήσει.Εγώ έλειπα. Μη μου πείτε ότι δεν το είχατε καταλάβει.Τόσο καιρό αντιστεκόμουν όμως τώρα το αποφάσισα.Ε λοιπόν ναι θα μαθαίνετε και εσεις για μένα γιατί τόσο καιρό τώρα νομίζω οτι σας ξέρω όλους από αυτά που διαβάζω για εσάς.Ορθογραφία νομίζω ότι ξέρω αλλού είναι το πρόβλημά μου: πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι (όχι ο υπολογιστής σαν υπολογιστής αλλά το όλο σύστημα των αναρτήσεων - post η όπως αλλοιώς λέγεται). Ήδη για το καλωσόρισμα τα γράφω δεύτερη φορά γιατι τα έχασα.Καλή αρχή μου εύχομαι... καληνύχτα εύχομαι σε όλους σας... ελπίζω να τα λέμε συχνά...

δεν φανταζόμουνότι σε δυο μήνες και δέκα μέρες θα κατάφερνα να φτάσω τις 200 αναρτήσεις. Η αλήθεια είναι ότι θα ήταν πολύ περισσότερες και πλουσιότερες αν είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο και έναν υπολογιστή διαθέσιμο (λόγω παιδιών) όποτε ήθελα.
Πάντως στο blog αυτό έχω μαζέψει τα τραγούδια που μου αρέσουν, πράγματα που διαβάζω αλλού και μου κάνουν εντύπωση, έχω γράψει κειμενάκια με πρόχειρες σκέψεις μου και γενικά έχω δώσει μορφή περιοδικού σ'όλη αυτή την προσπάθεια.
Ευχαριστώ όσους με ανακαλύψατε και με επισκέφτεστε και τους ακόμα πιο λίγους που αφήσατε τα σχόλια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου