Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Ο ΓΡΙΦΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ













- Τι κοινό έχουν ο Ολυμπιακός και η ΝΔ;
- Ενώ στην Ελλάδα κάνουν ότι γουστάρουν, στην Ευρώπη τρώνε σφαλιάρες!
Απο http://drseeng.blogspot.com/

ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ;

Επιτέλους Χειμώνας-Πολλά χιόνια στα γύρω ορεινά
Με 24 ώρες καθυστέρηση τελικά θα πλήξει την Αθήνα η αναμενόμενη κακοκαιρία. Έτσι η συννεφιά που παρατηρείται τώρα γρήγορα θα αυξηθεί και μετά τις 8 αναμένονται τα πρώτα φαινόμενα στο Νομό με χιονοπτώσεις στα γύρω ορεινά (από 500 μέτρα και πάνω) και βροχή ή χιονόνερο στις υπόλοιπες περιοχές.

Αργότερα τα φαινόμενα θα ενταθούν και θα χιονίσει μέχρι και τα 200 μέτρα ίσως τοπικά και τα 150 ανάλογα με την ένταση των φαινομένων. Επισημαίνεται ότι τα φαινόμενα τα είναι έντονα κατά τη διάρκεια της νύκτας και μέχρι το μεσημέρι αύριο και τα ύψη χιονιού που θα παρατηρηθούν στα γύρω ορεινά θα είναι σημαντικά.

Οι άνεμοι βόρειοι μέχρι 6 μποφώρ στα ανατολικά και η θερμοκρασία δε θα ξεπεράσει τους 7 βαθμούς στο κέντρο της πόλης, και τους 3 με 4 στα βόρεια του Νομού


Επιμέλεια: Καλογερόπουλος Στάθης απο weatheronline.gr

Μικρός Πρίγκηπας


Μόλις είδα αυτή τη φωτογραφία το μυαλό μου αυτόματα μεταφέρθηκε στον Μικρό Πρίγκηπα του Αντουάν ντε Σαντ Εξυπερύ ο οποίος γεννήθηκε στις 29 Ιουνίου 1900 στην Λυών, ανάμεσα σε τέσσερα άλλα αδέλφια στο ευτυχισμένο περιβάλλον μίας παλιάς αριστοκρατικής οικογένειας μίας καταγωγής η οποία χανόταν κάπου στον 5ο μΧ αιώνα. Ο Εξυπερύ γεννήθηκε την ίδια εποχή που γεννιόταν και το αεροπλάνο, τότε που τα κατορθώματα ενός Μπλεριώ έκαναν τον κόσμο να ριγεί καθώς διέσχιζε την Μάγχη με ένα αεροπλάνο που έμοιαζε περισσότερο με φτερωτό ποδήλατο. Ο μικρός Αντουάν έφτιαξε ο ίδιος φτερά από χαρτόνι και τα κόλλησε στο ποδήλατό του, στριφογυρίζοντας αδιάκοπα στον κήπο του και μιμούμενος το βούισμα εκείνου του θαύματος των αιθέρων. Η σημαδιακή στιγμή για εκείνον ήρθε στα 12 χρόνια του, όταν κατά τη διάρκεια κάποιων διακοπών παρακολουθούσε μία μικρή ομάδα μηχανικών να συναρμολογούν ένα αεροπλάνο μερικά χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του. Όταν το αεροπλάνο ολοκληρώθηκε οι μηχανικοί τον προσκάλεσαν να πετάξει μαζί τους...........

.......... Την 31/07/1944, νωρίς το πρωί, ο πίνακας επιχειρήσεων του 2/33 έχει προγραμματισμένο τον Εξυπερύ σε μια αναγνωριστική πτήση στην παραλία Γένοβας- Αντζιο, καθώς επίκειται η εκεί απόβαση. Ο Γκαβουάλ ελπίζει ότι ο ξενυχτισμένος Εξυπερύ απλά δεν θα παρουσιαστεί αλλά εκείνος εμφανίζεται πανέτοιμος και μάλιστα του εμπιστεύεται τα γραπτά του. Ο Γκαβουάλ δεν το θεωρεί αυτό καλό σημάδι και κυριολεκτικά πανικοβάλλεται όταν διαπιστώνει ότι το δωμάτιο του Εξυπερύ είναι τακτοποιημένο και το κρεβάτι άθικτο, απόδειξη ότι ο συγγραφέας δεν κοιμήθηκε όλο το βράδυ. Τρεις και μισή ώρες μετά την απογείωση ο Εξυπερύ θεωρείται αγνοούμενος και ο Γκαβουάλ υποψιάζεται αυτοκτονία. Επί κάπου 50 και περισσότερα χρόνια οι έρευνες για να βρεθεί το αεροπλάνο εκείνο δεν καρποφόρησαν και δημιούργησαν μεγάλο θόρυβο γύρω από την εξαφάνιση εκείνη, που ως ένα βαθμό εκμεταλλεύτηκαν και τουριστικά ορισμένοι καθώς η φήμη του Εξυπερύ έφτασε το αποκορύφωμά της στην μεταπολεμική εποχή. Τελικά ο μπρασελές του Εξυπερύ που του είχε χαρίσει η Κονσουέλο ανακαλύφτηκε από ένα ψαρά (Ζαν-Πώλ Μπιάνκο) δυτικά της Τουλόν που αρχικά δεν τον πίστεψε κανείς μιας και βρέθηκε πολύ πιο μακριά από την θέση που προέβλεπε η διαδρομή της τελευταίας αποστολής του Εξυπερύ. Αλλά το αεροπλάνο αυτή τη φορά εντοπίστηκε και αναγνωρίστηκε απ τον αριθμό του (228233) από τον δύτη-αρχαιολόγο Luc Vanrell . Τα συντίμμια του αεροπλάνου του συγγραφέα εκτίθενται σήμερα στο Μουσείο Αεροπορίας του Λε Μπουρζέ (Παρίσι) .



Το βιβλίο αρχίζει:

«Έτσι έζησα μόνος, χωρίς κανέναν που να μπορώ να του μιλάω αληθινά, μέχρι που έπαθα μια βλάβη στη Σαχάρα πριν από έξι χρόνια. Κάτι είχε σπάσει μέσα στον κινητήρα μου. Κι όπως δεν είχα μαζί μου ούτε μηχανικό ούτε επιβάτες, ετοιμαζόμουν να δοκιμάσω μόνος μου μια δύσκολη επισκευή. Ήταν για μένα ζήτημα ζωής και θανάτου. Είχα νερό το πολύ για οχτώ μέρες. ...Ήμουν πιο απομονωμένος κι από ναυαγό σε σχεδία στη μέση του ωκεανού. Φαντάζεστε λοιπόν την έκπληξή μου τα ξημερώματα, όταν με ξύπνησε μια περίεργη φωνούλα...»

"Αν όμως μ' εξημερώσεις, η ζωή μου θα γίνει ηλιόλουστη. Θα αναγνωρίζω το θόρυβο ενός βήματος διαφορετικού απ' όλα τ' άλλα. Τα άλλα βήματα θα με κάνουν να κρύβομαι κάτω από τη γη. το δικό σου, σαν μουσική, θα με τραβάει έξω από τη φωλιά μου. Κι έπειτα κοίτα. Βλέπεις εκεί πέρα, τα χωράφια με το στάρι; Τα χωράφια με το στάρι δε μου θυμίζουν τίποτα. Κι αυτό είναι λυπηρό. Όμως εσύ έχεις μαλλιά χρυσαφένια. Θα είναι υπέροχο λοιπόν όταν θα με έχεις εξημερώσει. Το στάρι, που είναι χρυσαφένιο, θα μου θυμίζει εσένα. Και θα μ' αρέσει ν' ακούω τον άνεμο μέσα στα στάχυα... Κέρδισα, είπε η αλεπού, το χρώμα του σταριού"

Και τα παρακάτω του Αντουάν ντε Σαντ Εξυπερύ είναι:

Γνωρίζω μόνο μία ελευθερία, κι αυτή είναι η ελευθερία της σκέψης.


Η ζωή μας δίδαξε ότι η αγάπη δε συνίσταται στο να κοιτάμε ο ένας τον άλλο, αλλά στο να κοιτάμε προς την ίδια κατεύθυνση.


Ο πόλεμος δεν είναι περιπέτεια. Είναι μια αρρώστια. Είναι σαν τον τύφο.


Το ουσιώδες διαφεύγει από τα μάτια , βλέπει κανείς σωστά μόνο με την καρδιά

Το χαμόγελο δεν αξίζει τίποτα σε αυτόν που το προσφέρει ενώ αξίζει πολλά σ'αυτόν που το δέχεται.

Η πιο χαμένη από όλες τις μέρες μας είναι εκείνη η μέρα που δε γελάσαμε.

Το χαμόγελο χαρίζει φίλους, το βλοσυρό ύφος ρυτίδες.

Γιατί να μισούμε ο ένας τον άλλον; Είμαστε επιβάτες του ίδιου πλανήτη, που ο ένας εξαρτάται από τον άλλον, πλήρωμα του ίδιου καραβιού.

Διαβασέ το, δες το στο θέατρο όποια ηλικία κι αν έχεις.

Έχει μηνύματα για όλους μας.

ΕΚΔΟΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΡΙΑΝΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006

ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ;





ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ

- Μία γυναίκα και ένας άνδρας επιβιβάστηκαν στο ελικόπτερο στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" και σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης είχαν προορισμό την Ιτέα. Λίγη λεπτά μετά την απογείωση με μία χειροβομβίδα και ένα μαχαίρι απείλησαν τον πιλότο και του ζήτησαν να κατευθυνθεί στην 3η πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού. (17:05)

- Σε λίγο ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΚ για την απόδραση αποκλειστικά στη zougla.gr.

- Στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής μεταφέρεται ο οδηγός του ελικοπτέρου για να καταθέσει. (17:01)

- Ένα χιλιόμετρο μακριά από τα διόδια Αφιδνών, μεταξύ Καπανδριτίου και Πολυδενδρίου, εντοπίστηκε το ελικόπτερο. Στο σημείο βρέθηκε και ο πιλότος, ο οποίος φορούσε κουκούλα στο κεφάλι και δήλωσε ότι έπεσε θύμα απαγωγής. Δύο τζιπ χρησιμοποίησαν οι κακοποιοί για τη διαφυγή τους.

- Οι δύο βαρυποινίτες βρίσκονταν στην απομόνωση και παραμένει άγνωστο το πως κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τον προαύλιο χώρο των φυλακών.

- Πέντε πυροβολισμοί ακούστηκαν σύμφωνα με πληροφορίες τη στιγμή που το ελικόπτερο προσέγγισε το προαύλιο των φυλακών. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για τραυματίες.

- Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι έχουν δραπετεύσει άλλοι δύο κρατούμενοι.

- Αύριο οι δύο κακοποιοί επρόκειτο να απολογηθούν για την πανομοιότυπη απόδραση που είχαν κάνει στις 4 Ιουνίου 2006, καθώς αυτές τις ημέρες δικάζονταν για την υπόθεση αυτή.


Από το http://www.zougla.gr

Βιάζεσαι η αδιαφορείς ;



Ουάσιγκτον. Σταθμός του μετρό. Ενα κρύο πρωϊνό τον Γενάρη του 2007. Επαιξε έξι κομμάτια του Μπαχ για περίπου 45 λεπτά. Στο διάστημα αυτό, περίπου 2 χιλιάδες άτομα πέρασαν από το σταθμό, οι περισσότεροι καθ'οδόν για τη δουλειά τους. Μετά από 3 λεπτά ένας μεσήλικας πρόσεξε οτι κάποιος έπαιζε μουσική. Βράδυνε το βήμα του, σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα και μετά προχώρησε βιαστικός για τον προορισμό του.
4 λεπτά αργότερα ο βιολιστής εισέπραξε το πρώτο του δολλάριο: μια γυναίκα έριξε τα χρήματα στο κουτί του και χωρίς να σταματήσει συνέχισε το δρόμο της. 6 λεπτά, ένας νεαρός έγειρε στον τοίχο για να τον ακούσει, μετά κοίταξε το ρολόι του και συνέχισε να περπατά.
10 λεπτά, ένα αγοράκι 3 ετών σταμάτησε, αλλά η μητέρα του το έσυρε βιαστικά να συνεχίσει, καθώς το παιδί σταμάτησε για να δει τον βιολιστή. Τελικά η μητέρα έσπρωξε δυνατά το παιδί και το παιδί ξανάρχισε να περπατά γυρνώντας ολοένα το κεφάλι προς τα πίσω. Την ίδια αντίδραση είχαν και πολλά άλλα παιδιά.
Όλοι, χωρίς εξαίρεση, οι γονείς τα πίεζαν να προχωρήσουν.
45 λεπτά: ο μουσικός συνέχισε να παίζει. Μόνον 6 άνθρωποι είχαν για λίγο σταματήσει. Περίπου 20 άτομα του άφησαν χρήματα χωρίς να διακόψουν το ρυθμό τους. Συγκέντρωσε συνολικά 32 δολλάρια.
1 ώρα: τελείωσε το παίξιμο και μια σιγή απλώθηκε παντού. Κανείς δεν το πρόσεξε. Κανείς δε χειροκρότησε ούτε υπήρξε έστω κάποιο ίχνος αναγνώρισης.
Κανείς δεν το 'ξερε, αλλά ο βιολιστής ήταν ο Τζόσουα Μπελλ, ένας από τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου. Επαιξε ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια που έχουν ποτέ γραφτεί, με ένα βιολί αξίας 3.5 εκατομμυρίων δολλαρίων. Δύο μερες νωρίτερα, ο Τζόσουα Μπελλ γέμισε ασφυκτικά ένα θέατρο στη Βοστώνη, σε συναυλία που η μέση τιμή του εισιτηρίου άγγιξε τα 100 δολλάρια.
Πρόκειται για πραγματικό γεγονός. Ο Τζόσουα Μπελλ έπαιξε ινκόγκνιτο στο σταθμό του μετρό στα πλαίσια ενός κοινωνιολογικού πειράματος που οργάνωσε η Ουάσιγκτον Ποστ για την αντίληψη, το γούστο και τις προτεραιότητες των ανθρώπων. Το ερώτημα που προέκυψε: σε ένα ουδέτερο περιβάλλον και σε
ακατάλληλη ώρα, μπορούμε να αντιληφθούμε την ομορφιά; Σταματούμε για να την απολαύσουμε; Αναγνωρίζουμε το ταλέντο όταν εκδηλώνεται σε ασυνήθιστα χωροχρονικά πλαίσια;
Ενα συμπέρασμα που πιθανώς μπορεί να εξαχθεί από το συγκεκριμένο πείραμα είναι: Αν δεν έχουμε ένα λεπτό για να σταματήσουμε και ν'ακούσουμε έναν από τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου να παίζει ένα από τα ωραιότερα κομμάτια που γράφτηκαν ποτέ, με ένα από τα ομορφότερα μουσικά όργανα .....
πόσα άλλα πράγματα χάνουμε άραγε;

ΝΑ Μ'ΑΓΑΠΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ



Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Βαρδής

Να μ αγαπάς, να μ αγαπάς,
να με κοιτάς στα μάτια,
να μ αγαπάς.
Να μ αγαπάς, να μ αγαπάς,
να μου κρατάς το χέρι,
να μ αγαπάς.

Σε ταξίδια μαγεμένα
μακρινά κι ονειρεμένα
με καράβια και με τρένα
θέλω να με πας.
Σε ταξίδια μαγεμένα
μακρινά κι ονειρεμένα,
φτάνει μόνο να με αγαπάς.

Σαν Αυγουστιάτικο φεγγάρι
στα όνειρά μου θα γυρνάς,
κι όταν ο ύπνος θα με πάρει
βόλτα στον κόσμο θα με πας.
Σε ταξίδια μαγεμένα
μακρινά κι ονειρεμένα
φτάνει μόνο να με αγαπάς.

Να μ αγαπάς, να μ αγαπάς,
μες στην καρδιά να μ έχεις,
να μ αγαπάς.
Να μ αγαπάς, να μ αγαπάς,
όσο μπορείς κι αντέχεις να μ αγαπάς.