Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΟΛΟΝΥΧΤΙΑ ΜΕ JAZZ

Μέχρι τώρα ήξερα ολονυχτία στις εκκλησίες.
Σήμερα μου προέκυψε ολονυχτία στο Μέγαρο.
Όχι ολονυχτία με τον παίδαρο, στο Μέγαρο λέω.
Ο κανακάρης μου προσεύχεται λέει στο βωμό της Jazz.
Για να καταλάβεις διάβασε:

Συναυλίες, διαλέξεις, εργαστήρια, έκθεση με ιστορικά εξώφυλλα της δισκογραφικής εταιρείας Blue Note, μπαζάρ και τζαζ κιόσκια με περιοδικά, βιβλία, αναμνηστικά μέχρι και μουσική μετά ποτού περιλαμβάνει η ολονυχτία τζαζ που οργανώνει το Μέγαρο στις 17 Ιανουαρίου. Οι εκδηλώσεις ξεκινούν από τις 11 το πρωί και ολοκληρώνονται στις 2.30 τα ξημερώματα της Κυριακής. (από το http://www.musicwaves.gr/index.php?topic=400.0)
Και εγώ τώρα ξενυχτάω με σένα, τα πατατάκια μου και το ποτάκι μου.
Δεν το έχω ξανακάνει, ούτε ο γιός μου φυσικά έχει ξαναπάει σε ολονυχτία.
Βοήθεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου