Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ

Η σημερινή μέρα ξημέρωσε με τη φωνή του Παντελή Θαλασσινού.
Χθες βράδυ ήμουν στο Σταυρό του Νότου παρακολουθώντας την προτελευταία βραδιά για φέτος του Παντελή Θαλασσινού και της Μελίνας Κανά.
Ο Θαλασσινός φανταστικός, σε παίρνει με τη φωνή του και σε ταξιδεύει.
Είχε τόσο κόσμο στα μπαρ που μου λέει ένας κύριος "ελάτε μπροστά να βλέπετε"
"τι να βλέπω, του λέω,μόνο ν'ακούω θέλω κι αυτό με κλειστά μάτια για να ταξιδεύω".


Θέλω να μοιραστώ μαζί σου αυτό που άκουσα:



Σ' έχω ώρες ώρες μα το Θεό
τόσο πολλή ανάγκη
που τρέχουν απ' τα μάτια μου
θάλασσες και πελάγη

Στείλε ένα γράμμα μια συλλαβή
αν έχεις το Θεό σου
που κρέμομαι απ' τα χείλη σου
κι είμαι στο έλεός σου

Ανάθεμά σε δε με λυπάσαι
που καίγομαι και λιώνω
που μ' έκανες και σ' αγαπώ
και τώρα μαραζώνω

Κλειδώθηκαν οι σκέψεις μου
μες στου μυαλού τα υπόγεια
αχ πόσα θέλω να σου πω
και δεν υπάρχουν λόγια

Ανάθεμά σε δε με λυπάσαι
που καίγομαι και λιώνω
που μ' έκανες και σ' αγαπώ
και τώρα μαραζώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου